21
Окт
17

квартална река

във вторник беше слънчево и топло. дотолкова, че ходих само с къси гащи и тениска. сряда започна с ниско спуснала се мъгла, но после се проясни и напече. тогава нямам курс, така че планът за деня включваше преговор на всичко научено и изпуснато, писане на домашни и дуолинго – засичах си време от 4 часа. също така разходка из квартала (във възможно най-топлите часове) и чистене на кухненски шкафове. ако звуча твърде организирана, то е защото не съм. губя ужасно много време във фейсбук и играя пасианси, с които си дефрагментирам мозъка. та дори и една разходка трябва да бъде планирана.

не беше съвсем за тениска и къси гащи, но аз предвидливо не си взех връхна дреха. първо минах по ‘голямата улица’ да се информирам с какво разполагаме в близост (вече го забравих). после гугъл мапс ме отведе към парка. уж първо влязох в него, а след това започнаха да се редят хиляди червени сгради – малки четириетажни жилищни кубчета, на места обрасли с червен бръшлян, детска/и градина/и, учиилище/а. бяха толкова червени и хубави и новички, че исках да ги милвам и да си говорим. сградите това. последните сгради, които гледаха към същинският парк (паркченце) бяха по-големи с отврени вътрешни дворове и насадени цветя и друга растителност. малко ми залипсва дар слово, та ще спра.

част от реката облизва част от парка. поседнах върху една полянчица с малко пясък и трева и помръзнах под ниското слънце, докато разни патички се плицикат, гмуркат и грачат из дърветата. не ми дадоха да се приближа, за да ги снимам. иначе беше тихо. после вървях пред големите червени блокове и стигнах един мост. под него течеше канал, а една патичка плуваше и се притесни като ме видя. спря, зачуди се, сигурно прецени, че е сейф и заплува още по-бързо, за да мине под моста. снимах как тече канала с нападали есенни листа вътре, как се отразяват дърветата, а отсреща се вижда малка горска къща. какво прави тази къща там? в града ли съм, къде съм? оказа се, че има много къщи наоколо, всяка е на някакъв клуб за плаване.

постът не се получи както го мислех.

0 Responses to “квартална река”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

Follow детски му халюцинации on WordPress.com
текст за текста от текста роден в прах от страници превърнат, върнат на майка му в хартиен ковчег

а ти какво пишеш?

nimfomanche кльомба точка gmail точка com
не ми кради хапчетата
88x31

date

октомври 2017
П В С Ч П С Н
« Март   Ноем »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
случайно мъничко ме заболя на онова мъничко място

минало незабравимо

ако ще си играем игрички, почвай, тук е мястото
а какво е отечество?

Категории

недей

